Introducer dig selv

Klik her for at fortælle lidt om dig selv - dit navn, organisation, motivation for at deltage på kurset. Vi ser frem til at møde jer på skærmen!

Josua Poulsen, Viva Danmark

by Josua Poulsen -

Hej

Jeg er økonomisk ansvarlig / projektøkonom i Viva Danmark. Jeg er stadig forholdsvis ny, men har været i Viva Danmark et års tid. 
Jeg har i den tid prøvet en del projektregnskaber af i tæt samarbejde med vores revisor. Jeg er ret interesseret i at kende CISU's krav yderligere, som jeg tænker kan være gavnligt i forhold til vores del, men også til projekttilsyn. 

Matthias Köppe, Aktion Børnehjælp

by Matthias Köppe -

Hej

Jeg har et økonomisk baggrund i forvejen, men er ny indenfor NGO-verdenen, så glæder mig til at lære noget nyt!


Jonas Thrane, DreamTown

by Jonas Thrane -

Hej med jer,

Jeg er Jonas fra DreamTown, som arbejder sammen med unge i byområder på tværs af fire afrikanske lande. Jeg er ny i NGO-verdenen og ser frem til at blive klædt på til mit arbejde med økonomi og administration både internt og lokalt i vores projekter.

Vi ses om et par timer :)

Nina Lendal, Colombia Solidaritet

by Nina Lendal -

Mit navn er Nina, jeg er aktivist i en meget lille NGO ved navn Colombia Solidaritet. 

VI har været medlem af CISU en del år, men det er første gang her nu at vi har skulle have revideret vores årsregnskab af statsautoriseret revisor, og vi fandt at der er nogle procedurer vi skal have rettet op på. Derfor falder dette kursus som fod i hose, så vi kan få en bedre forståelse for CISUs krav og tilpasse dem til vores organisation.

Jeg er med fra Colombia. 


Stig Gelslev, Sankt Vincent Grupperne

by Stig Gelslev -

Mit navn er Stig Gelslev, 72år og er en del af bestyrelsen for Sankt Vincent Grupperne (SVG), foruden, at jeg også har rollen som organisationens kasserer.

SVG har været medlem af CISU i en del år, men har ikke tidligere været involveret i at søge økonomiske midler til et af vore mange projekter rundt omkring i verden. Det vil SVG fremadrettet prøve at ændre på. Derfor har jeg tilmeldt mig dette kursus for at blive klogere.

Ser frem til kurset i morgen eftermiddag.

Karina Freimanis fra Verdens Skove

by Karina Freimanis -

Jeg er nyuddannet og vil gerne vide mere om mange ting, så jeg kan bidrage med mere på min arbejdsplads.